Úvod » Študovňa »  Plus » Optimal Heart Rate (OHR)
Optimal Heart Rate (OHR)
Kalkulačka OHR Vám pomôže zistiť vypočítanú, optimálnu hornú a dolnú hranicu tepovej frekvencie a maximálnu tepovú frekvenciu, v ktorej by ste sa mali držať pri cvičení s danou úrovňou zaťaženia aj s ohľadom na váš vek.
Výpočet OHR
Vek:
Vek:
Úroveň zaťaženia:
Úroveň zaťaženia:
% z MTF
MTF - maximálna tepová frekvencia
Výsledok
?
Odporúča sa, aby ste dosiahli maximálne 55 až 85 percent svojej maximálnej srdcovej frekvencie najmenej 20 až 30 minút, aby ste získali najlepšie výsledky z aeróbneho cvičenia. Vaše MTF (??? úderov za minútu) je horná hranica toho, čo môže váš kardiovaskulárny systém zvládnuť počas fyzickej aktivity.
Poznámka: Keďže uvedený výpočet nezohľadňuje všetky faktory ovplyvňujúce kardiovaskulárny systém, vypočítané hodnoty sú približné a majú iba orientačný charakter.
VOP • Pravidlá používania • Ochrana údajov • Cookies • Kontakt
PPP   323
APP   9
PPK   198
PPA   4
OPK   5
© 2009 - 2019 AUTOSKOLAPORTAL.SK